גורדוניוז יוני
ירחון החדשות הדיגיטלי שלנו
ירחון החדשות הדיגיטלי שלנו
ברוכים הבאים לאתר החדש של בית ספר "גורדון" קרית אתא
מאת: אלמוג ובר מכיתה ה'1
השתתפנו בטקס יום הזיכרון לחללי צה''ל ומערכות ישראל. השנה בעקבות מלחמת חרבות ברזל, טקס יום הזיכרון היה מרגש ועצוב מאוד. הריקוד "ילד איתן" היה מרגש מאוד וכך כל הנאומים.
ראינו את המשפחות השכולות שישבו בעצב וכאב.
אנו גאות להשתתף בטקס חשוב זה!
.
לציון החודש האחרון של השנה, ביקשנו מהילדים לכתוב את הכתבות
אז קבלו את...
גורדוניוז הילדים
מאת: ילדי נבחרת גורדון
טורניר גביע ראש העיר התקיים בתאריך 28.5 בו השתתפו נבחרות בתי הספר היסודיים בקרית אתא בכמה ענפי ספורט: ריצה, כדורשת בנות, כדוררגל בנים וכדורסל בנים.
הידד לכל הילדים שהשתתפו בתחרויות והפגינו יכולות גופניות וחשוב יותר שיתוף פעולה, עידוד ופירגון.
הזכיות:
בתחרות ריצה בנות
טוהר סמימי מכיתה ו'3 זכתה במקום הראשון
יהלי דהן מכיתה ו'3 זכתה במקום השני.
נבחרת הכדורשת סיימה במקום השלישי.
נבחרת הכדורסל במקום השלישי.
תודה להורים שהגיעו לתמוך ולעודד את הילדים.
תודה לצוות החינוך הגופני בבית הספר: מרינה שירה ואיטה ולנטלי המורה לתיאטרון על התמיכה במהלך המשחקים.
ואנחנו אומרים לכם ספורטאים שלנו, גאים בכם!
מאת: ילדי כיתה א'1
ביום חמישי נפגשנו כל ילדי הכיתה למדורת ל"ג בעומר. ההורים דאגו להביא לנו קרשים והדלקנו מדורה ענקית. אכלנו מרשמלו ושיחקנו מסביב למדורה.
היה לנו כל כך כיף ביחד ואנחנו כבר מחכים למפגש הבא שלנו!
מאת: ילדי כיתה א'2
הצליל האחרון שלמדנו בכיתה, הוא שורוק קובוץ. למדנו את הצליל בעזרת עוגיפלצת, המפלצת הכחולה. קיבלנו עוגיות שעליהן כתובים משפטים, והנחנו על הלוח במקום הנכון, אם עוגי אוהב או לא אוהב. אחר כך קיבלנו דף כתיבה, וכתבנו סיפור מצחיק על עוגיפלצת. גזרנו וצבענו את הפרצוף הכחול של עוגי.
לסיום, קיבלנו שקית עוגיות טעימות.
מאת: אלין ברדס, רונה לי שטח ורז רפאל מכיתה א'2
הקשבנו לסיפור שלושת הפרפרים, ולמדנו על ערך החברות. למדנו על פרפר הדנאית, ומהו גלגול. צפינו בסוגים שונים של פרפרים וגזרנו את שלבי הגלגול. הכנו פרפרים מאוריגאמי ולמדנו על חלקי הגוף של הפרפר.
מאת: ילדי כיתה א'3
ביום העצמאות חגגנו בכיתה מסיבה ישראלית. ההורים שלנו הכינו לנו דוכן פלאפל והפתיעו גם עם מאכלים מתוקים.
יצרנו משחק זיכרון עם נושאים הקשורים למדינה ושיחקנו בהנאה.
מאת: ילדי מכיתה ג'3
ביום שישי שעבר אפינו חלות בכיתה ג'3.
המורה דיאנה שאוהבת לאפות הסבירה לנו מה המצרכים הדרושים להכנת חלות (רמז: ראו בקרוסלת התמונות) ומה התהליך שגורם לבצק לתפוח.
כל תלמיד קיבל בצק משלו ויחד למדנו לקלוע חלה מ-4 רצועות!
למדנו טיפים כיצד לקלוע את החלות כך שיהיו יותר אווריריות ונעימות.
החלות נשלחו לאפייה (תודה להורים המתנדבים של נעמה ואושר!) ואנחנו חיכינו בסבלנות לשובן.
לקראת סוף היום קיבלנו חזרה את החלות החמות והטעימות, ריח אפייה מילא את מסדרון השכבה וגרם לכולנו להתרגש מאוד!
כל תלמיד קיבל חלה עטופה יחד עם המתכון הסודי של המורה דיאנה. חלק מהילדים שמרו את החלה לקידוש, וחלק אחר לא התאפק ואכל אותה כבר בשער בית הספר 😄.
מאת: אלרועי בוחבוט, אימרי פז וליה לישנסקי מכיתה א'3
אנחנו אוהבים לצאת לחצר ולטבע לחקור ולחפש דברים מעניינים עם המורה דורית.
הפעם אספנו פריטים מעניינים ומסקרנים מהטבע לדוגמא עלים, אבנים, מקלות, ניירות, נוצות ועוד.
ביחד יצרנו מהאוסף צורות ואפילו את השמות שלנו.
היה כיף ונחמד לכתוב את השמות ואנחנו מאוד אוהבים לראות את התמונות שלנו בעיתון.
מאת: אמיליה ויובל מכיתה ב'2
לאן הולכות הדאגות?
בתחילת השנה נפתחה מלחמה. הרגשנו פחד, דאגה וחששנו מאוד שניפגע. בגלל המצב נפגשנו ללמוד בטימס. במפגש סיפרה לנו זיוה את הסיפור ״ לאן בורחות הדאגות בלילות״. אילי הקטן בסיפור דאג בדיוק כמונו הילדים.
וגם אנחנו כמו אילי הכנו בובת דאגה, הנחנו אותה מתחת לכרית וסיפרנו לה את כל החששות והפחדים שלנו.
מאת: הדר דגן מכיתה ד'1
כחלק משיעורי אמנות השתתפתי בתחרות ציורים של בית פישר בנושא ״מכפר חקלאי ציוני לעיר מופת״. בציור תיארתי חווה, סוס, גבעות, בתים ישנים וחדשים. בחרתי להשתמש בצבעי עיפרון בגלל הגוונים הרבים שהצבע מאפשר. הציור זכה במקום השלישי העירוני וגם הגעתי לטקס חלוקת תעודות במעמד ראש העיר בבית פישר.
התרגשתי מאוד ושמחתי מהזכייה.
מאת: ילדי כיתה ב'2
״בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ…"
לראשונה התחלנו השנה ללמוד תורה. פתחנו בסיפורים על ימי הבריאה. כאשר סיימנו ללמוד על ימי הבריאה, כל ילד בחר את יום הבריאה האהוב עליו במיוחד ויצר אותו מפלסטלינה לפי דמיונו.
הסברנו את הבחירה שלנו וגם כתבנו מה הכי אהוב עלינו ביום בריאה שבחרנו.
מאת: שירה מוזס, אביגיל בוצ׳וק, יונתן יעקובוביץ, יונתן פרץ, טוהר גפסון ונעמה פינקו מכיתה ג'3
אנו תלמידי כיתה ג'3 רוצים לשתף אתכם בחוויותינו והרגשותינו בכיתה.
בתחילת השנה היינו ילדים נרגשים וקטנים וכעת הפכנו לילדים שמסיקים מסקנות, מבינים ועונים. התהליך הזה קרה בזכות העבודה הקשה שלנו לאורך השנה ובזכות דיאנה המחנכת האהובה שלנו שתמיד תומכת, עוזרת ועושה כל מה שצריך כדי שנצליח.
נשמח לשתף אתכם בחוויות ופרויקטים בולטים מכיתתנו השנה:
אתגר הקריאה: בכיתה שלנו יש אתגר קריאה שבועי. בכל שבוע אנו קוראים באופן יומיומי כדי לקדם את מיומנויות השפה שלנו. יש לנו טבלת מעקב שבה ההורים חותמים ובכל יום אנו עוקבים אחרי הקריאה. לאחר שבוע, בכל יום ראשון יש הכרזה על כל התלמידים שהצליחו באתגר במשך שבוע שלם והוא זוכה במחיאות כפיים ופרס! בזכות האתגר, מיומנויות הקריאה והבנת הנקרא שלנו השתכללו ואנו מרגישים שיפור ענק. הפכנו לתולעי ספרים!
אספני המילים: אתגר נוסף בכיתתנו הוא אתגר אספני המילים. אנו לומדים מילים חדשות בכל יום, ויש לכל תלמיד מחברת אוצר מילים ששם אנו מדביקים את כל המילים הנלמדות. מידי פעם אנו עורכים חידונים בכיתה ואנו מרגישים שאוצר המילים שלנו התרחב מאוד.
שיעורי תורה: השנה התקדמנו מאוד בתורה בכיתה בזכות למידה עם המחזה. בכל פרק אנו מדברים ומספרים את הסיפור וממחיזים אותו, דבר שגורם לנו להיות מרותקים לסיפורי התורה המעניינים ולהבין אותם טוב יותר.
מיומנויות חברתיות: בכיתה שלנו אנו שמים דגש על מיומנויות חברתיות. בכל שבוע יש לנו שיעור אשכולות חשיבה עם אורנה. במהלך השיעור אנו משחקים משחקים שונים שגורמים לנו להיות חברותיים יותר ולדעת להפסיד בכבוד. בנוסף, אנו עובדים במהלך כל השנה על הערכים שקבענו שחשובים לנו כמו חברות טובה, סובלנות וכבוד הדדי. תלמידים שנוהגים בחברות טובה וכבוד הדדי מקבלים פתקי נחת.
גלגלי הלמידה של ייחודיות בית הספר: השנה למדנו את מודל הגלגלים "חינוך ליצירתיות והאמצעותה" בצורה מעמיקה, למדנו את תהליך הלמידה- התחברות לנושא, חשיבה יצירתית, עבודת צוות, שיתוף ויצירת תוצר. אנו מקפידים לחבר כל נושא שנלמד בכיתה לגלגלים, כך אנו כבר יודעים מה השלב הבא ומרגישים שזה עוזר לנו ללמוד בצורה מעמיקה ויצירתית.
בכיתה שלנו יש עוד דברים רבים וכיפיים וכבר אין לנו מקום לכתוב עוד. השנה התגבשנו ככיתה וכמו שדיאנה תמיד אומרת לנו "אנחנו משפחה" וככה אנחנו באמת מרגישים.
מאת: שירה ג'3, נוגה ג'2, ליהיא ג'1
אנו תלמידי כיתה ג' הכנו טפטפות ושתלנו שתילים במסגרת הנושא שלמדנו: הטפטפת הראשונה שלי .
בנינו טפטפת מבקבוק קנקל וטפטפת ושמנו בעדניות ומילאנו במים. למדנו שמים הוא משאב טבע חשוב והיתרון להשתמש בטפטפת כחסכון במים בהשקייה של צמחים. נהנינו מאוד גם לגעת באדמה וגם לשתול את הצמחים. תודה למורה דינה שאיפשרה לנו חוויה מיוחדת.
מאת: אריאל, לי נתן, אליה, ניקול וגלי מכיתה ב'2
שבוע החלל הארצי בכיתה ב'2 היה שבוע מעניין ומסקרן במיוחד. למדנו להכיר את מערכת השמש, צפינו בסרטונים מעניינים בנושא החלל, הכנו קסדות חלל והפכנו לאסטרונאוטים ליום אחד.
סיכמנו את השבוע בחידון ובדקנו מה אנחנו יודעים כבר על החלל.
מאת: אמה מכיתה ד'2
שמחתי להעביר לכיתה שלי פעילות בתחום בו אני מוכשרת - הכנת צמידים מחרוזים.
אני כבר שנתיים עוסקת בזה ונהנית מזה. אני מכינה המון צמידים ושרשראות ורציתי לשתף גם את הכיתה בזה. הכנתי לכל ילד ערכה עם כל הדברים שצריך כדי להכין צמידים ובסוף כל ילד יצא עם צמיד יפה שהוא הכין בעצמו והיה ממש כיף.
מאת: אריאל ביטון, אריאל דנינו ואושרי חלפי מכיתה ד'3
מתחילת השנה בכיתתנו אנו משתמשים באתר הנקרא ClassDojo. באתר זה יש לכל תלמיד שלומד בכיתה דמות משלו והמורה יכולה להעניק לתלמידים נקודות על פי התנהגותם בכיתה. למשל, יש נקודות על הכנת שיעורי בית וניתן גם להוריד נקודה במידה ולא עשה. בתחילת השנה הכנו חוזה יחדיו לגבי ארבעה כללי יסוד בסיסיים שאנו שומרים בכיתה ועליהם מקבלים נקודות או יורדות נקודות וחתמנו עליו לאות הסכמה. מאז נוספו עוד אפשרויות שעליהן ניתן לקבל נקודות על פי אופי הכיתה. לדוגמה, אפשר לקבל נקודות חיוביות על "שיחקתי עם חבר חדש", "השתפרתי בלמידה", "דיברתי ברשות", "כתבתי בזמן" ועוד. אפשר להתקין את האפליקציה בטלפון ולפתוח אותה גם במחשב ואף לשתף את ההורים שיראו את ביצועי ילדם והתקדמותו בזמן הלימודים בכיתה. אפשרות ממש מגניבה היא שאפשר לשנות את הסגנון והלבוש של הדמות לפי נושאים כמו חורף, קיץ, ימי הולדת ועוד. לאחר יומיים, בסוף היום, אנו מסתכלים על סכום הנקודות של כל תלמיד ומי שמקבל חמש נקודות מקבל כרטיס נחת ומדביק אותו במחברת הצלחות. תלמיד שצובר עשרה כרטיסים זכאי לבחור מתנה מקופסת ההפתעות בארון של ספיר. החוויה ללמוד בעזרת התכנית מהנה, גורמת לנו לרצות לקבל נקודות חיוביות על פי התנהגותנו והשתפרותנו ומייצרת אווירה נעימה בכיתה.
מאת: אדל ה'1, אלין ה'2 ונעמה ה'2
ביום שני 6.5.24 נערך בבית ספרינו טקס יום השואה והגבורה.
כיתות ה'1+ה'1 הופיעו מול מורים, הורים ותלמידים.
הטקס היה מרגש, מלמד ומיוחד.
ההצגה בה נחשפנו לדמותה של סבתא דריה שסיפרה את סיפורה האישי בגטו היתה מרגשת במיוחד.
המסר היהחובה לזכור ולא לשכוח!
מאת: אורי ל. ושחר מכיתה ה'1
אולימפיאדת אשכולות חשיבה היא אירוע השיא שמסכם שנת פעילות בשיעורי אשכולות חשיבה.
ביום זה מתחרים ביניהם תלמידי כיתות ה' וכיתות ו' שנבחרו מכיתתם אחרי שהצליחו להשיג את הניקוד הכי גבוה בכיתה בארבעת המשחקים התחרותיים.
בזמן האולימפיאדה הם נדרשים להשתמש בשיטות החשיבה שנלמדו לאורך השנה, שיטת הרמזור ושיטת הציפורים הנודדות, ולהתנהג ולשחק בהוגנות, ללחוץ יד לפני ובסוף כל משחק ולתכנן בקפידה את מהלכיהם לפני כל תור.
בסוף התחרות אחרי מספר סבבים, נקבע לכל אחד מארבעת המשחקים התחרותיים אלוף וסגן, שזכו בניקוד הכי גבוה.
האלופים והסגנים מקבלים מדליות זהב וכסף בהתאמה. כל משתתפי התחרות מקבלים תעודת השתתפות.
בהצלחה לנבחרת בית ספר גורדון!
מאת: תהל חן, רונה פרידמן ורומי לוי מכיתה ה'3
אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה אשכולות חשיבה?אשכולות חשיבה זה פרויקט בו אנו משחקים במשחקי קופסה בהם אנו נדרשים להפעיל מאמץ מחשבתי לומדים לחשוב יצירתי, לפתח אסטרטגיות משחק, לדעת להפסיד ולנצח בכבוד.
את המשחקים מביאה לנו מידי שבוע אורנה. דרכה הכרנו את המשחקים אבלון, קורידור, מרוץ הקיפודים, דמקה, שרלוק, ד"ר יוריקה, ראש בראש ועוד.. נהנינו מאוד בשיעורים אלה וחיכינו להם מידי שבוע בקוצר רוח. ויש גם אולימפיאדה...בסוף השנה אנו בוחרים משחק שכל אחד מאיתנו הכי טוב בו. אחר כך מקיימים תחרות כיתתית. המנצח בכל אחד מהמשחקים עולה לגמר ומייצג את הכיתה בתחרות הגדולה שהיא האולימפיאדה בה משתתפים נציגי כל כיתות ה'-ו'. באולימפיאדה שהתקיימה בבית הספר השנה זכו מכיתתנו, במקום הראשון בדמקה- נתנאל, במקום השני בקורידור- אדיר ונבו במקום השני באוקטי.
ולאחר התחרות:
זוהי נבחרת בית ספר "גורדון" באולימפיאדת אשכולות חשיבה שנערכה ביום 27.5.24 בין תלמידי כיתות ה-ו
דמקה 1-נתנאל ל. מכיתה ה'3 2-שחר ק. מכיתה ה'1 3-סער מכיתה ה'2
אבאלון 1-מאיר מ. מכיתה ו'1 2-עדן ש. מכיתה ה'2 3-מאור ה. מכיתה ו'1
קורידור-המבוך 1-אריאל ו. מכיתה ה'1 2-אדיר פ. מכיתה ה'3 3-דולב מכיתה ה'2
אוקטי 1- ליאל ל. מכיתה ה'1 2-נבו ס. מכיתה ה'3 3-אורי ל. מכיתה ה'1
מאת: שחם, אורי ל. ונועם מכיתה ה'1
בחג החנוכה ערכנו בכיתה ה'1 מסיבת פיג'מות.
כל ילד הביא חטיף, שמיכה, כרית ופיג'מה. שיחקנו משחקי חברה, צפינו בסרט ואכלנו חטיפים.
היה יום מושלם.
מאת: נויה אבני ו'2 ועמית יעקובוביץ׳ ו'3
לקוראים שלום, אנו תלמידי מציינות אמנות רוצים לשתף אותכם בחוויותינו בשיעורים.
במצויינות אנו נשארים לאחר שעות בית הספר ועושים מגוון יצירות. היצירות שאנו מכינים במצויינות מיוחדות ואין אותן בשיעורי אמנות רגילים, לדוגמא ציורים בעזרת שקף, פחם, קפה ואפילו ציירנו על קירות המקלט.
המצויינות תרמה לנו בחיזוק היצירתיות, בגיבוש המשתתפים במגוון כיתות ו׳.
אנו מרגישים מאוד בנינוחות עם מירי המורה ורצינו להודות לה על כל השנה הנפלאה איתה ועל כל העזרה שנתנה לנו.
מאת: ליאל, דייב ושחר מכיתה ה'1
מידי שבוע אנו תלמידי כיתות ה' יוצאים ללימודי השחייה בקנטרי אביבים.
התחלקנו לשלוש קבוצות ברמות שחייה שונות. לכל קבוצה תכנית אימון שונה בה אנו משפרים את טכניקות השחייה ואף לומדים סגנונות שחייה שונים.
אנו נהנים מאוד.
מאת: רפאל חזן מכיתה ד'1
אני רוצה לספר לכם על פעילות מאוד מיוחדת שהתקיימה בכיתתי כהוקרה לחיילי צה"ל :"בוקר מגשים".
מורתי חילקה אותנו לקבוצות, כל קבוצה מנתה בין חמישה לשישה ילדים, כל קבוצה הייתה צריכה להרכיב ארוחה מכמה מאכלים בצבע אחיד לפי הכומתות של צה"ל ולהגיש אותה על מגש.
כל קבוצה חקרה על החיל אותה היא מייצגת ולימדה את שאר ילדי הכיתה. אני חייב לציין שכל המטעמים היו טעימים. קבוצתי קיבלה משימה להרכיב ארוחה בצבע ירוק, אז הבאנו: ירקות, פירות, עוגות, עוגיות, ממתקים ועוד... הקבוצות האחרות הביאו גם פסטות ומאפים, אחד הדברים שהיו מיוחדים הם שיכולנו לאכול גם מקבוצות אחרות.
אני ממליץ שפעילות זו תתקיים גם בשנה הבאה.
מאת: אורי כ. תהל, יובל א ומעיין מכיתה ה'1
בכיתה ה'1 למדנו על עדות שונות.
חקרנו במשפחה ושיתפנו את חברינו לכיתה ובסיום הלמידה ערכנו שולחן של מאכלי עדות.
ערכנו שולחן כיד המלך ואכלנו מטעמים שונים ומגוונים.
היה יום מהנה וטעים.
מאת: אופיר טהור מכיתה ד'1
בוועדת קיימות למדתי כיצד עובדים בצוות. כל הזמן היו לנו חוויות חדשות הקשורות ללמידה על צמחים. למדנו על התרבות הדשא, הצמחים וטיפוחם, למדנו איזה צמח מתאים לאיזה כלי, מהי כמות האדמה המתאימה לאיזה צמח, איך לגזור ישר גבעול, לעצב ולייצור את התרבות הצמח באדנית.
למדנו גם מהי כמות המים המתאימה ואיך אני בודקת מתי להשקות. ניקינו את העלים, הסרנו חלזונות מהצמחים באביב ונהנינו לשמור ולטפח את הסביבה שלנו בבית הספר.
מאת: גיא שטח ואורי חסון מכיתה ה'1
אנו משתתפים בתחרות ליגת ראש העיר בכדורגל.
מידי יום מתאמנים עם קבוצת בית הספר.
אנחנו לוקחים את האימון ברצינות. כל מחצית 6 דקות ונשחק סך הכל 12 דקות.
התלבושת שלנו היא חולצה שחורה עם סמל בית הספר ונעלי פקקים.
אנו נהנים מאוד.
מאת: רומי וליאן מכיתה ה'3, רומי ונצנת מכיתה ה'4
אתם בטח חושבים לעצמכם מה הכוונה לבוקר של אור?
אנו תלמידי כיתה ה'4 ו-ה'3 השתתפנו בסדנה מיוחדת ומלאה באור של "נתיב האור". נציגה מחברת החשמל לימדה אותנו כיצד להתנהל עם החשמל בבטיחות וכיצד לחסוך בחשמל בבית ובבית הספר.
לדוגמא, אנו צריכים להיות מוגנים כשאנו מתקינים את המנורה בחדר וחשוב שזה יהיה בן אדם מבוגר ולא ילד, מפני שזה מאוד מסוכן לילדים להתנהל עם חשמל.
למדנו גם כיצד לחוש תחושת חוסן במצב הלא ברור של המדינה ובדקנו מה מרגיע אותנו. דוגמא, לנשום, לטייל, להיפגש עם חברים, לדבר בטלפון, לשחק בטלפון, לשחק בגינה ציבורית עם חברים...
אפילו למדנו כיצד ליצור אנרגיה זורמת בגוף שלנו.
נהנינו וגם למדנו,
תודה לחברת החשמל.
מאת: ילדי הוועדה
נטע רשף ה'2
היה לי כיף בוועדה הרגשתי שמבינים אותי ומקשיבים לי. למדתי לשתף פעולה ולהקשיב לאחר. אהבתי שהעברנו בכתה פעילות לחג פורים בכתות א' בחינוך המיוחד ובכתות א'-ב' בפעילות על סכנות ברשת.
הילי דהן ה'2
היה לי כיף בועדה. אהבתי להכין פעילויות במצגת ונהניתי להכין פעילויות לכיתות א' בחינוך המיוחד לכבוד פורים. למדתי לעזור לאחרים, להרגיש טוב יותר, להכיר חברים חדשים, ללמוד הקשבה, שיתוף פעולה ואיפוק בעזרת משחק.
אנאל יעקב ד'3
הצטרפתי לוועדה באמצע השנה, הכרתי חברים חדשים ולמדתי לשתף פעולה.
שרי בוחבוט ו'2
הצטרפתי לוועדה באמצע השנה ואני מרגישה יותר שמחה כי הכרתי חברים ונהיה לי בטחון. אהבתי את הפעילות של ספסל החברות בביה"ס.
מאת: שגיא שמואל מכיתה ד'4
אני והחברים שלי איתי, מור ואורי העברנו פעילות של וועדת הספרייה בכיתות א'-ב' כדי לעודד אותם לקרוא. הקראנו את הספר "המתנה המושלמת" והצגנו מצגת על הספר. שאלנו את התלמידים שאלות מסקרנות והם ענו בשמחה. בבסוף הפעילות חילקנו דפי צביעה הקשורים לספר. הילדים נהנו מהפעילות וגם אנחנו.
מאת: חברי מצויינות מישחוק
מחפשים הרפתקה חדשה וחווייתית?
בשכבת ד' מתקיים שיעור "מצוינות משחוק" עם המורה חן גבע. במצוינות אנחנו יוצרים משחקים חדשים ומקוריים משלנו.
במצוינות הכרנו סוגים שונים של משחקים, חוקים מגוונים ואז התנסינו ביצירה קבוצתית ועצמאית של משחקים משלנו.
היה ממש כיף לפתח את הדמיון ואת היצירתיות, לחשוב על כללים חדשים ולהמציא משחקים מקוריים וחדשניים.
שיעור מצוינות משחוק פיתח את היצירתיות שלנו ואפשר לנו להבין טוב יותר את השלבים בבניית משחק וכיצד אנשים בוגרים יוצרים משחקים ומוכרים אותם.
אם גם אתם רוצים להרגיש ממציאי משחקים, בואו בשנה הבאה למצוינות משחוק - זו הרפתקה מיוחדת וחווייתית!
ילדי וועדת זה"ב מדריכים את תלמידי כיתות א' בנושא רכיבה בטוחה.
ועכשיו...
מי למד משהו חדש?
מי התחזק ומי נחלש?
מי קיבל בית או כלוב?
מי שמח ומי עצוב?
מי נולד ואת מי אימצנו?
בקיצור, מה חדש במרחב החי שלנו??
דורית.
מאת: דוד ליבקינד וזואי יודין מכיתה ה'4
לבית הספר הגיעה אוגרת גדולה, שחורה ושמנמנה. הסתכלנו עליה ולא ידענו האם זאת אוגרת או חולדה גדולה. התחלנו לחקור, לצלם ולבדוק ואז גילנו שגברת אוגרת בהיריון מתקדם.
ביום ראשון הגענו לפינת החי ולהפתעתנו האוגרת המליטה חמישה אוגרים קטנטנים ומתוקים .
אנו ממתינים בסבלנות שהאוגרים יגדלו, יפקחו עיניים ויאכלו לבד.
מאת: נציגי חברי הוועדה
אנו נציגי הוועדה, סיפרנו ביום בעלי החיים על החיות שאנו מגדלים במרחב החי. בהפסקה התלמידים הגיעו למרחב החי, ליטפו, האכילו והרימו את החיות בעדינות.
התלמידים מאוד נהנו מהאוגרים ומהשרקנים והאמיצים גם החזיקו את בננה וקרמבו הקוקוטלים שנולדו אצלנו בפינה.
יצרנו פדלט שיתופי ושמחנו לראות שהרבה תלמידים מגדלים בעלי חיים בביתם באהבה ובמסירות.
המסקנה שלנו היא שהכלב הכי נפוץ במשפחות תלמידי גורדון הוא מסוג שיצו.
מקווים שתמיד תמשיכו לאהוב בעלי חיים ולהיות ילדים עם לב רחב.
קישור לפדלט: https://harford.padlet.com/doritelraz/padlet-6t5rs54p3wctotr0
אנו מזמינים אתכם להשתתף במשוב לגורדוניוז זה ולהציע רעיונות בטופס: