גורדוניוז מרץ
ירחון החדשות הדיגיטלי שלנו
ירחון החדשות הדיגיטלי שלנו
ברוכים הבאים לאתר החדש של בית ספר "גורדון" קרית אתא
שימו 💖 חודש מרץ עשיר באירועים וחוויות:
מה יהיה לנו במרץ? שלל פעילויות: 🟥ימי הספורט של עונת האביב מתחילים🟧3 ימי תרגיל למידה מרחוק: כל כיתה, במועד אחר, נפגשת עם המחנכת בטימס🟨שבוע פורים מלא בפעילויות: יום איפור, יום הפנינג תחנות, יום המסיכה, יום הבנדנה, יום ספורטיבי ו... יום הקרנבל בו מתחפשים וחוגגים🟩נציין את שבוע חיות הבר ונחתום על אמנה לשמירה עליהם🟫נציין את יום הפאי, את יום הניקיון ופעילות "אור ירוק"🟦ילדי ו' יבקרו בחטיבה ⬜ועוד....
.
תרגיל למידה מרחוק בשעת חירום יתקיים בין התאריכים 3-5 במרץ, בימים ראשון עד שלישי.
בתרגיל יתקיימו מפגשים סינכרוניים עם המחנכת ומורים נוספים.
המפגש הכיתתי בתרגיל ייערך אחר הצהריים ביום ובשעה שתעדכן המחנכת.
אורך המפגש כ-20 דקות.
המפגש הסינכרוני יתקיים בטימס.
לחצו למידע נוסף ולמדריכים כתובים ומצולמים לשימושכם.
ביום המשפחה החל בתאריך ל’ בשבט ציינו בבית הספר את יום במב”ה - במקום מורים באים הורים. ביום חגיגי זה הגיעו ללמד בכיתות הורים וגם סבתות והם העשירו את התלמידים בנושאים מגוונים ומעניינים. לחצו על הקישור וצפו.
באותו הזמן נציגי הנהגת ההורים ערכו שולחן מלא טוב בחדר מורים והפתיעו את הצוות במאכלים טעימים ומושקעים ממלאכת ידם של הורים מתנדבים. תודה לכם הורים יקרים❣️
(פורסם בגורדוניוז מחצית המודפס)
כיתה ה'1 יחד עם וועדת תלת"וק (תלמידים למען תלמידים וקהילה) מכרו פלאפל, סלטים ממתק ושתייה.🥙🧆
תודה רבה לבנות וועדת זה"ב: אדל, רונה, מנור ותהל משכבת ה', על פעילות בנושא "חצייה בטוחה" בכיתה. הילדים נהנו מאוד. כל הכבוד!🛣️
תודה לאורי, מור, איתי ושגיא מכיתה ד'4 על שעת סיפור נפלאה שהעבירו בכיתה א'3 🙏🩵
בכיתה ה'1 של ליאת חקרו בשיעור תרבות יהודית ישראלית את שורשי משפחתם.
בסוף הלמידה ערכו יום שיא בשילוב קינוחים מיוחדים ואהובים, שאותם מכינים במשפחתם ההורים והסבתות.
היה מהנה ובעיקר טעים🍰🍬.
בכיתה א'2 של נטלי התלמידים מתרגלים חיבור וחיסור בעשרת ראשונה ושנייה באמצעות משחק: צירוף והפחתה של "שיני חלב" (שעועית).🦷🦷🦷
תלמידי כיתה ה׳2 השתתפו בפרויקט סביבתי לצמצום טביעת הרגל האקולוגית - תוכנית מנהיגות סביבתית- צעד ירוק, יוזמה עירונית עם הדרכה חיצונית בליווי דורית המורה למדעים.
בסיום התהליך הציגו את הפרויקט ״טבע קסום״ ביום מסכם, בו נכחו תלמידים וצוותים של בתי ספר נוספים, נציגי החינוך בעירייה וראש העיר, מר יעקב פרץ.
בתהליך שעברו, התלמידים הפנימו את הצורך בשמירה על משאבי הטבע הקיימים ואת אחריותם לאורח חיים מקיים.
מפי תלמידי כיתה ה'1:
מעיין: "השיעור מפתח את החשיבה והיצירתיות שבי".
נועם: "אני לומד אסטרטגיות של הילדים ומתאמץ בחשיבה".
איתי: "בזכות המשחקים המאתגרים, כיתתנו הפכה למגובשת יותר".
בר: "המשחקים מפתחים את הידע שלי והחשיבה".
תלמידי מצויינות מחשבים ד'-ה'-ו' מתכוננים לאתגר משחקוד - חשיבה מחשובית ורובוטיקה.
במהלך האתגר נבנה משחקים יצירתיים וחדשניים בסקראץ' וברובוטיקה תוך שימוש בכל הידע שצברנו.
בהצלחה🖥️🤖
בכיתה א'2, קראנו את הספר ״בתוך הלב שלי״ מאת ג׳ו ויטק. שוחחנו על כך שהלב שלנו הוא בית לכל הרגשות. דיברנו על מילים וצורות שעוזרות לנו לבטא אותם. כל ילד יצר לב שביטא ושיקף רגש מסוג אחר. השיח סביב הנושא פתח צוהר לעולמם הרגשי.💘
במסגרת שבוע גלישה בטוחה ברשת התנדבו תלמידי ועדת "מנהיגות צעירה" של דקלה היועצת, נטע רשף, הילי דהן, עילאי בראון ולינוי בן יעקב, להפעיל את תלמידי כתות א' ב' בכתות. תלמידי הוועדה עודדו את התלמידים לחשיבה ביקורתית, גילוי אחריות לשפה מכבדת, שמירה על פרטיות, זיהוי תכנים לא מותאמים ופנייה לעזרה.
כל הכבוד למנהיגים הצעירים. שיעור חשוב!!🖥️
ועכשיו...
מי למד משהו חדש?
מי התחזק ומי נחלש?
מי קיבל בית או כלוב?
מי שמח ומי עצוב?
מי נולד ואת מי אימצנו?
בקיצור, מה חדש במרחב החי שלנו??
כתבותיה של דורית.
מאכילים ומרגילים למגע את נינג׳ה האוגר ואפרורי השרקן.🐭
ברוך הבא לבית ספרנו לילה האוגר הסבירי.
אנו מרגילים אותו לידיים, אך הוא עדיין פוחד ולעיתים גם נושך.🐹
שרוליק ולילו התוכונים נאבקים ומתחרים בינהם מי יזכה באהבת התוכית הירוקה ויהפוך לבן זוגה הקבוע.
תלמידי כיתה א'2 מלמדים את לין התוכון לעוף.
הם מפזרים סביבו את כוח האומץ והאתגר.